CABINETUL ESTE DESCHIS ÎN CONDIȚII DE SIGURANȚĂ MAXIMĂ. Programări la 0722529728.

Gigantomastia – sâni foarte mari și ptozați

Gigantomastia este dezvoltarea exagerată a glandelor mamare, ceea ce conduce la ptoză (căderea sânilor). Supraaglomerarea excesivă a țesutului mamar poate apărea doar la un sân sau la ambii. Afecțiunea este însoțită în unele cazuri și de asimetrie mamară.

Hipertrofia este denumită gigantomastie atunci când volumul sânului este mai mare de 1500 ml, în condițiile în care volumul ideal este de 200-350 ml.

Hipertrofia glandelor mamare este determinată de dezechilibrele hormolale din adolescență sau este provocată de sarcină, de afecțiuni autoimune, precum și de creșterea în greutate ca urmare a disfuncției glandei tiroide sau după administrarea unor medicamente.

Gigantomastia produce dureri de spate, de gât, de umeri și de membre superioare, din cauza greutății mari care apasă pe torace. Alte consecințe sunt problemele de postură și de respirație, precum și deformări scheletale. Sânii anormali de mari se deformează și devin dureroși (simptom de mastalgie), cu modificarea sensibilității areolei și mamelonului din cauza afectării nervoase intercostale. În șanțul inframamar (de sub sâni) apar infecții cutanate, roșeață și mâncărime, ulcerații.

Corectarea se face prin reducție mamară (mamoreducție sau mamoplastie/mamopexia de reducere a sânilor) și lifting mamar, adică prin îndepărtarea excesului din volumul mamar, cu reconstrucția sânului și redarea aspectului natural, a formei frumoase și a volumului ideal, adecvat corpului pacientei. Intervenția se face de către un chirurg plastician experimentat.

Planul operator de micșorarea a sânilor și lifting implică marcaje pentru repoziționarea areolei și reducerea acesteia, precum și eliminarea excesului de piele și de țesut glandular. Rezultatele oferă satisfacție pacientei și îi redă încrederea în sine.

Plătește în rate serviciile la FIX CLINIQUE cu Card Avantaj

Plătește în rate de la FIX CLINIQUE cu Card Avantaj

Facebook Fix Clinique

Instagram Fix Clinique

Instagram did not return a 200.

Follow Fix Clinique aici!

Galerie Before/After

vezi galerie foto aici

FIX CLINIQUE

Peste 35 de ani de practică în chirurgia plastică!

Online sfaturi gratuite – adresează o întrebare medicului de chirurgie plastică și estetică
Adresează o întrebare medicului de chirurgie plastică și estetică! RĂSPUNS GRATUIT CONFIDENȚIAL
Translate »